Oameni buni,am vândut Nokia N95-ul!

4 11 2008

Deci în ultimele 2 zile,am fost întrebat de vreo 13 persoane de acel Nokia N95 8GB pe care îl vindeam.Am primit mail-uri,add-uri pe messenger,comentarii,şi aşa mai departe.Faza este că până să-l vând,nu a vrut nimeni să îl cumpere,şi acum când nu îl mai am,toţi vor acel telefon.Oameni buni,fierul se bate când e cald,nu după ce se răceşte…

Deci,încă odată spun,nu mai am acel Nokia.Nu mai vând nimic deocamdată,şi deci,nu mai apelaţi la metodele de contact pentru cumpărarea telefonului.

Acțiuni

Information

One response

5 11 2008
virgil

:)) vand eu sagem mx-1 cumpara careva?

Lasă un răspuns

