Am fost copiat!

2 11 2008

     Acum câteva minute,mă loghez în blog,mă uit prin link-urile reffer de ieri,şi văd unul pe care nu îl ştiu.Intru pe site,şi ce să vezi?Un animăluţ mi-a copiat în întregime articolul acesta [ Copiii din ziua de astăzi ] şi l-a pus pe blogul lui de pe acel site.Animăluţul şi-a însuşit acel articol.Interesant este că este şi lăudat de mai multe persoane,dar lăudat articolul meu defapt,iar el primeşte laurii pentru un articol scris de mine,acum ceva timp.

Chiar aşa am ajuns în România?Să se copieze şi de la cel mai mic blogger?Dar nu avea destulă inspiraţie încât să scrie el ceva despre copiii din ziua de astăzi?Dar defapt,cred că lui îi era tare greu,la cât de agramat e.A scris „Copii din ziua de azi” – Pentru cei care nu s-au prins,trebuia să scrie cu 3 „i” din câte mai ştiu eu din limba română.Dar în fine…important e că a scris un articol atât de bun,încât eu l-am copiat şi l-am pus pe blog.[ Ironie ].

Pentru cei care fac lucruri de genul acesta,care copiază de pe alte bloguri,site-uri,orice,şi îşi însuşesc acele cuvinte,fraze,etc. , prin acest fapt demonstraţi cât de nesimţiţi,inculţi,lipsiţi total de imaginaţie, sunteţi.Prin acest fapt jigniţi pur şi simplu adevăratul autor.  Sfatul meu pentru voi este acela de a sta cuminţi,în blogul/site-ul vostru,să nu mai faceţi copy-paste de pe alte bloguri,sau dacă chiar v-a plăcut un articol,şi vreţi să-l puneţi pe blog,precizaţi sursa,şi nu v-il însuşiţi.

Dar oricum,mereu se va găsi un puşti care nu are ce face,şi copiază de altundeva texte,imagini,sau mai ştiu eu ce,şi se da mare cu ce a scris el.Dar vorba aia…Trăim în România…

 

Hai să îi fac un pic de trafic şi lui,săracul…Articolul copiat de animăluţ este aici .

 

PS: Acolo pe blogul lui,era un comentariu în care se spunea că articolul original se află aici,pe  http://www.bogy4u.wordpress.com iar de acolo au intrat 3 persoane ca să se convingă.[ Asta a fost explicaţia pentru link-ul reffer,pe care nu cred că l-aţi înţeles din exprimarea mea din primele rânduri.

 

Later edit : Animăluţul a şters articolul de pe acel blog.Bravo lui.

Acțiuni

Information

7 responses

2 11 2008
Izabella

Mda…am intrat si eu sa vad ce a facut acest „animalut” :)).Cata nesimtire pe capu` lui :-j

:*Iuby

2 11 2008
ana...eupetnteiubesc

catha nesimtzire…in loku thau ii dadeam ce meritha:);)

2 11 2008
BoGy

@ ana, nu ar fi fost frumos din partea mea,si nici nu era bine sa ma cobor la un asa nivel.Dar mi-a trimis un mesaj in care mi-a explicat,am inteles,si gata.Dar mereu conteaza mai ales cum vorbesti.Chiar daca nu s-a exprimat exact si concret,a fost politicos,si nu m-a injurat sau asa ceva.Oricum,a trecut.

2 11 2008
Virgil

mda dar totusi cata nesimtire…macar daca cerea voie sau cv de genu.

2 11 2008
cr4ck3r22

Sal. am dat de blogul tau din „articolul” care la postat el acolo…. Probabil ca baiatu’ nu stie sa scrie… Ce ai cu el? 😀 :)) bafta.

2 11 2008
BoGy

@ cr4ck3r22 , salut si tie.Eu nu am nimic cu el acum,am avut.Dar sincer,nu prea e treaba mea daca el nu stie sa scrie.In fine,acum a trecut.Bafta si tie,si te mai astept pe aici.:)

18 05 2009
Roxana

si mie mi s-a intamplat sa ma copieze cineva…asa ca nu ma mir.

Lasă un răspuns

