Am fost copiat! II

2 11 2008

      Eu îi trimisesem un mesaj pe blog în care i-am spus să se prezinte,ca să ştiu cu cine am de-a face,iar el mi-a trimis următorul mesaj: 

uite,nick-ul asta este al unei cunostinte,si sincer chiar nu vreau sa ii fac probleme,eu sunt din afara tarii,cel putin acuma,am parola asta de la persoana respectiva pentru ca am avut o data nevoie de ceva pe forum si nu puteam sa imi fac cont.chestia cu blogul eu am facut-o chiar daca am promis ca nu o sa mai intru pe nick-ul lui.am decis sa fac un blog aici pentru ca stiu ca baiatul acela nu suporta blogurile,decat a catorva persoane care stiu ce zic,si se pot controla…. 
nu are nici o importanta cine sunt… 
te rog sa ma scuzi pentru ca te-am copiat,dar mi s-a parut interesant articolul ala.
nu vreau sa mai avem de aface in nici un fel,dar sper sa nu fi cauzat alte probleme in jurul lui….

Pentru că a fost politicos,şi şi-a cerut scuze,a fost iertat.Îmi cer şi eu scuze dacă l-am jignit în vreun fel.

Dar asta nu înseamnă că următorul copiator blogger va fi şi el la rândul lui iertat.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

