Muzică-Cenaclul Flacăra

1 11 2008

      Dintr-o emisiune de acum câteva seri,am aflat şi eu de o melodie a lui Andrei Păunescu,cântată împreună cu Tatiana Stepa, Ţara lui Impozit Vodă.Nu ştiam de ea,dar mi-a plăcut foarte mult,şi am vrut să o reascult.Am căutat în toate folderele cu Cenaclul Flacăra , Tatiana Stepa,Andrei Păunescu,şi nu am găsit nicăieri această melodie.Pur şi simplu nu am găsit-o nicăieri.Nici pe trilulilu,sau site-uri de genul.Doar pe youtube,dar acolo e film,e înregistrat cu o cameră video fără sunet bun,deci nu se înţelege bine melodia în nici un filmuleţ.

Mi-am dat seama că nu ştiu de multe dintre melodiile Cenaclului,aşa că v-aş ruga,cei care aveţi [ Şi discografia dacă e , e şi mai bine ] să-mi trimiteţi şi mie câteva dintre melodiile „mai rare” pe care nu le găseşti aşa uşor,şi chiar dacă nu pe toate,măcar pe cea de mai sus,dacă o aveţi.Ţara lui Impozit Vodă.

Mulţumesc!

PS: Hai să vedem cine ascultă muzică Folk,sau măcar pe cineva din Cenaclul Flacăra.Spuneţi în comentariu autorul,sau interpretul şi piesa.Ia să vedem…

Acțiuni

Information

5 responses

1 11 2008
mihaela

nu era adrian paunescu?:-??

1 11 2008
mihaela

1 11 2008
BoGy

@mihaela : Andrei Paunescu – este fiul lui Adrian Paunescu.Mersi de link,dar asta ziceam mai sus in articol,ca nu este buna calitatea sunetului,si asta conteaza pana la urma…Mersi oricum de interes.

3 11 2008
fourtyseven

Andrei Păunescu cânta o melodie „Doamne ocroteşte-i pe români” care mie mi se pare mai potrivită ca imn de stat decât „Deşteaptă-te Române”. Şi pe youtube e o înregistrare cu Moţu Pittiş cântând Blowing in the Wind, de la începutul cenaclului. Merită văzută.

3 11 2008
BoGy

@ fourtyseven: mersi de informatie,o sa ma uit cand ajung acasa.De imn pot zice ca am aceeasi parere.Dar parca tot mai aproape de adevar e Tara lui Impozit Voda.

Lasă un răspuns

