Scrieri din oră IV

31 10 2008

            Aşa cum v-am obişnuit,în fiecare vineri scriu câte un articol micuţ micuţ în care vă zic ce-am mai făcut la şcoală în ziulica respectivă.

Bun…azi am jucat toate pauzele basket,[ M-am apucat de 2 zile iar de basket…eram aşa de „ruginit” încât din 10 aruncări la coş,reuşeam doar 5.Dar îmi revin încet din amorţeală ],la  ora de sport la fel,un basket micuţ…Aproape toată ziua a fost la fel.Nu s-a întâmplat nimic nou,nimic interesant,însă ceva bun tot s-a intamplat.Nu mai sunt nervos ca în fiecare zi.Cel puţin azi , nu sunt.Sunt chiar bine dispus [ Până când se va găsi cineva sau ceva care să mă tragă puţin de nervişori ] … Acum sunt la ora de informatică,şi iar mă joc la calculator.Pur şi simplu mă joc,pentru că lucrurile astea le făceam atunci când chiar mă jucam la calculator,iar asta se întampla pe când aveam 7-8 ani.Mă joc în Microsoft Word 2007,făcând nişte formatări ale textului…Plictisitor?!Nu ! E foarte plictisitor,iar când faci asta din obligaţie,e şi mai rău…

În fine…o să încerc să nu mă plictisesc prea tare, vă promit!…Voi trebuie să-mi promiteţi că nu veţi lăsa pe cineva să vă înveţe ceva ce ştiţi deja.Închei acum,mă întorc la monotonie.

Bye bye…

Acțiuni

Information

2 responses

4 11 2008
RIP

v-am obisnuit…ce vbesti asa la plural ?:)…nu vad comentarii , nu vad activitate ..pe care ai obisnuit..unde e masa aia de cititori ?

4 11 2008
BoGy

@ RIP – sa zicem ca nu esti in masura sa vorbesti despre asta.Am destui vizitatori,doar ca nu multora le place sa comenteze.Eu cel putin,rar comentez pe bloguri.Imi place sa ma rezum doar la citit,si comentat in gand.Nu sunt nici obligat,nici nesimtit daca nu comentez.Mai ales daca nu am nimic de zis.[Decat sa zic ceva de genu : „Wow,ce articol tare!”, si nu ceva pertinent,mai bine nu comentez nimic.Masa de cititori e in crestere in fiecare moment.Si ai fi uimit sa aflii cam cate persoane citesc un pusti ca mine.In fine,oricum,fiecare cu parerea lui.Eu te mai astept aici,si dupa cum vad,iti place sa comentezi,deci ma astept la comentarii din partea ta.-Dar sa fie pertinente,pentru ca ma enerveaza comentarii bagate pentru a se afla respectivul/respectiva in treaba,si la un moment dat nu o sa mai fie aprobate.

Lasă un răspuns

