Hoţia Orange

30 10 2008

        Deci ieri,29.10.2008,compania de telefonie mobilă Orange a făcut nişte „schimbări” prin conturile abonaţilor.Celor de pe cartelă li s-au luat câţiva euro,iar celor de pe abonament li s-a „băgat în plus” credit suplimentar.Eu cel puţin nu puteam trimite nici măcar un mesaj,şi din 8 euro am rămas cu 9.71 cenţi.Mă duc frumos la Orange,mă abureşte băiatu’ că eu am 11 euro,şi nu ştiu ce.Dat fiind că dacă sunam la 333,îmi veneau 7 sms-uri : Trei dintre ele îmi spuneau că am vreo 100 euro credit,altul îmi spunea că am un credit total de 10 euro,iar altul şablon: Creditul tău în valoare de 9.71 eurocenţi este activ până în data de…nu ştiu data pe de rost…–Voi ce înţelegeţi din asta?În fine…eu o să-l cred pe domnişoru’ ăla şi o să mă bucur de cei 11 euro.

 

PS:Orange – Cosmote–Vodafone… companiile României de telefonie mobilă … după părerea mea cea mai bună ofertă o au cei de la Cosmote,dar eu cum folosesc netul de la Orange,oferta lor este completată de oferta wap,deci tot la Olingi Orange rămân.

 

Voi ce credeţi?

Acțiuni

Information

4 responses

30 10 2008
virgil

Pff….hotie curata bn k nu aveam credit k sa ia si d la mn

4 11 2008
cr4ck3r22

Eu nu am de ce sa fiu nemultumit de serviciile lor ptr. Ca IN TRECUT iam nemultumit eu pe ei foarte mult si tot nu au aflat fraierii nici in ziua de azi cine era ala care facea comenzi moka la numere speciale cu ringtonuri,jocuri etc :)) si dedicatii pe posturile tv… De ar mai functiona si acum…… 😀

4 11 2008
BoGy

@ cr4ck3r22 : Eu te-as sfatui sa tii pentru tine aceste informatii,pentru ca s-ar putea ca un angajat Orange sa vada,sa se ocupe putin,si sa semnaleze „bresuitorul” din acea metoda de a sa zicem … „folosi de creditul „gratis”.
In viitor,sa nu mai spui asa public despre asa ceva.Mai bine tine numai pentru tine,sau spune doar cuiva in care ai incredere.

7 12 2008
bodutzu

Ce marlani!! am participat si io la kktul lor de concurs. Cik trimit sms la 123 si particip la nuj ce kkt de promotie si imi da 17 msj nationale ceea ce mi s-a parut destul d avantajos. Am trimis un mesaj, m-au taxat, si am primit un kkt. In mesaj scria” Trimite prenumele tau la 123, primesti 100 de puncte si 17 sms-uri nationale” . Pana mea!! Dak tot m-au tzepuit si mi-au luat 1 euro, macar sa iau si io 17 mesaje. Am trimis mesaj la 123 DIN NOU cu prenumele meu, m-au taxat DIN NOU, scria ‘ Salut, ai primit 100 de puncte, un start bun pt premii, orice mesaj iti aduce 10 puncte si 17 mesaje nationale!” Dar alea 17 mesaje UNDE SUNT? N-am primit nik si am cheltuit 2 euroi degeaba. Ma cac pe ei DE HOTI , in regulament nu scrie aja ceva! CE HOTIE!! HUOO!! nu participati oameni buni, k nu primiti nik si nu castigati nik.

Lasă un răspuns

