Scrieri din oră (III)

24 10 2008

    Aşa cum v-am obişnuit,în cele două ore de informatică scriu un articol în care vă mai zic una alta de prin şcoală.Mda…azi nu prea am ce să vă zic,pentru că nu s-a întamplat nimic amuzant,enervant,sau aşa ceva.În schimb,a fost o plictiseală destul de mare.Două lucrări,dar în rest,au fost ore obişnuite.Acum iar mă plictisesc…ora de informatică,iar se începe cu „Make new folder” …chestii interesante ce să mai…

   În fine…hai că vă las în pace cu plictiseala mea.Mă apuc să fac câteva aplicaţii ca să nu stau degeaba.

Bye bye…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

