Scrieri din oră (II)

17 10 2008

      Începe ora de informatică.Calculatorul meu nu are Internet din motive necunoscute.Înjur un pic [Îmi exprim sentimentele într-un mod mai răutăcios] şi cer să fiu mutat la alt calculator.În sfârşit dau un pic de Internet,cu toate că şi de pe telefon puteam da de net,dar parcă tot mai „mişto” e când ai un desktop în faţă.Bun … deci , mă aşez la calculator,profesoara : „Lecţie nouă.” – Dar lucrurile astea unii dintre noi le-am învăţat acum câţiva ani,luni,zile.Eu ştiu că acum 4 ani ştiam aceste lucruri.Dar asta nu mai contează acum,pentru că unii nu ştiu,deci trebuie să reluăm toate aceste noţiuni de bază.Eu, plictisit fiind,nu mai scriu lucruri pe care le ştiu deja,asa că mă apuc să vă  scriu câte ceva.Să vedem ce s-a mai întâmplat azi la şcoală… Era să întârzii la oră,pentru că nu puteam să intru în clasă,din cauza unui animăluţ care se credea „jmeker” că el e în clasa a XII-a.M-am împins în el până am ajuns la clanţa uşii,apoi am deschis uşa,iar profesoara l-a văzut,iar el m-a lăsat să intru.Se închide uşa,apoi după vreo  5 secunde la fel se întâmplă.Acest lucru s-a repetat de vreo 3-4 ori,până când  au intrat acele animăluţe în clasa lor.În fine…mie asta nu mi-a dovedit că sunt „jmekeri”, ci că sunt atât de proşti încât nici să fie „jmekeri” nu ştiu.Dar asta nu mai contează acum,pentru că lumea e formată în general din astfel de persoane.Mă uit în spate şi văd cum profesoara explică cum se intră în „My computer” ,cum se schimbă numele unui fişier/ folder, deci chestii elementare pe care aproape oricine cu puţin interes le invaţă în 3-5 minute.Încercând să nu mă plictisesc prea tare,m-am apucat să scriu pe blog,dar cred că imediat o să adorm,aşa că nu vă speriaţi dacă o să vedeţi un articol „neterminat”.O să-l termin când ajung acasă,aşa că tot îl veţi citi.Dar să trecem peste asta,nu mai aberez,deja sunt plictisit,dar staţi ! Am imortalizat o muscă care stă pe tasta F5.O alung , şi mă apuc iar să scriu.Credeţi că aş fi observat , sau aş fi dat o importanţă aşa mare acelei muşte dacă nu eram plictisit?Eu zic că nu.Deci se observă foarte bine că plictiseala te duce în nişte culmi ale detaliilor minuscule,şi totul ţi se pare interesant.No bun…închei acum pentru că mă apuc să citesc nişte bloguri.Cine ştie,poate chiar al tău! [ Mă refer la cine citeşte acum articolul ăsta ].Eu mă întorc în lumea monotoniei unei ore de informatică…

Bye Bye…

Acțiuni

Information

2 responses

20 10 2008
mamemimomu

doamne cat imi este de dor de anii de liceu…cei mai frumosi ani dupa facultate :p

25 10 2008
bebe

Mai tin minte ora aceea…de vreo 3 ori ma intrebat profa dc nu scriu.infine mishto articolu. GG

Lasă un răspuns

