Întrunirea consiliului elevilor

10 10 2008

       Am ajuns acasă după o oră şi ceva de gălăgie prostească,înjurături,fluiere,iar pentru a face linişte,câteva certuri şi niste jigniri adresate de către preşedintele consiliului dirigintei mele,care este să zicem ” aia de mai sus ” .

     Să vă povestesc cum a fost.Deoarece sunt în clasa a IX-a, mă uitam un pic cam de jos la ceilalţi reprezentanţi ai clasei…Intru în sala aleasă pentru întrunire,mă aşez în prima bancă,îmi deschid caietul de notiţe,şi încep să mă uit în jur.Vedeam doar nişte puştani cu fiţe de liceu pe ei,care erau exact cum vroiau ei,cu câte pierce-uri vor ei,cu o sumedenie de drepturi.Preşedintele consiliului se pune la masa şefilor,şi începe să zică ceva.În acelaşi moment intră profesoara mea de română,care îmi este şi dirigintă,şi este şi coordonatoarea educativă a acestui consiliu.Preşedintele consiului se crede prea preşedinte şi o ia la mişto.În sfârşit începe şedinţa.Se vorbea doar în limba maghiară.Eu,colegul meu şi diriginta nu înţelegeam absolut nimic,dar ăia aveau sfârla prea grea şi nu s-au prins…Din câte am înţeles,a fost prima şedinţă a consiliului în care s-a vorbit şi în limba maghiară.Părerea mea despre acest lucru este aici .

       Să descriu şi atmosfera din acea sală…Infernală!Nasoala rău…Încercând să descifrez ce vrea să zică preşedintele consiliului,eram absorbit de liniştea pe care o făcea din când în când diriginta mea.Nici ea nu era în stare să potolească circul elevilor care erau după părerea mea nişte copii fără bun simţ,interes faţă de funcţia lor sau aşa ceva.Când vroiam să zic ceva,se găsea altul care să ţipe,să se bage peste vorba mea şi aşa mai departe.Mi-am zis toate ideile la sfârşit,când am rămas eu cu diriginta,preşedintele şi încă câţiva.Apoi, am mai stat un pic cu diriginta şi am vorbit despre această şedinţă,despre problemele care s-au discutat şi aşa.

     La câteva dintre probleme am găsit soluţii în câteva minute,dar ceilalţi nu au reuşit să facă asta nici în câteva săptămâni.[ Asta pentru că nu le pasă…] .Dar nici nu trebuie,pentru că dacă unii sunt interesaţi,sunt alţii,şi aceia câţiva,fac treaba celorlalţi.Pot spune că mi-au ieşit nervişorii la suprafaţă în timpul şedinţei.Abea aşteptam să facă iar un pic de linişte diriginta mea.

În fine…dacă ar fi după mine,din 30 ar mai rămâne vreo 5.Dar cum nu e după mine,se va rămâne la efectivul de acum.

       Închei acum,pentru că plec.Voi reveni cu câteva detalii şi alte articole peste vreo 2 ore.

Bye Bye…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

