O nouă funcţie

7 10 2008

       Azi dimineaţă la ora 9 s-a dat rezultatul voturilor pentru alegerea şefului clasei şi pentru reprezentanţii clasei.Ieri stăteam pe scaun,mă gândeam pe cine să aleg dintre candidaţii scrişi pe tablă pentru postul de şef al clasei.Eram propus şi eu,dar sincer,nu vroiam.La un moment dat am vrut să mă duc să şterg numele meu de pe tablă,pentru că vroiam să candidez doar la postul de reprezentant al clasei.Pentru că nu vreau să am o responsabilitate atât de mare,în clasă fiind câţiva copii deocamdată sau nu nematurizaţi,şi care încă se cred în gimnaziu,în clasele a VI-a şi în sus sau jos.Deci eu nu vreau să fiu luat la răspundere dacă un animăluţ din ăsta face ceva,dacă se bate,dacă deranjează ora şi aşa mai departe.Nu!Mai bine să iasă vinovat altul , şi nu eu, pentru că mie îmi convine mai mult postul de reprezentant al clasei.       

      Am unele avantaje pe lângă şeful clasei.Eu o să mă duc la întruniri ale comitetului şcolii.Deci mă voi întâlni cu reprezentanţi ai altor clase,profesori,preşendinţii şi membrii din consiliul elevilor.Voi putea dezbate,propune idei,proiecte,proprii sau inspirate din altceva,voi avea drept de vot,voi avea ceva de zis la fiecare decizie care se va lua,voi putea să cunosc oameni destul de importanţi,pe când şeful clasei va sta cu ceilalţi,se va certa cu ei,va da mereu raportul în faţa dirigintei sau a profesorului,şi aşa mai departe.      Joi am şedinţă de consiliu,la ora 13.00.Prezenşa este obligatorie,şi dat fiind că e prima dată,am unele emoţii in legătură cu modul în care se vor uita ceilalţi la mine.Cei din clasele mai mari.Sau poate mai sunt oameni care gândesc la fel ca mine şi ca Ovi şi deci gândesc raţional.Îl citez pe Ovi şi spun că vârsta nu este o virtute.       

         Hai să vă zic şi ce s-a întâmplat la votare.Diriginta a spus să propunem pentru cele două posturi câţiva elevi din clasa noastră.Numele meu putea fi sesizat şi la lef al clasei,dar li la reprezentant al clasei. Voturile au fost uninominale.

        Dar pentru că a fost o „bătălie” între doi candidaţi la postul de şef al clasei,şi diferenţa dintre şansele lor a fost foarte foarte mică,de un vot,a fost ales un şef al clasei,şi un şef adjunct.

Candidat 1 =10 voturi – Candidat 2 =9 voturi

La fel şi în „lupta” dintre cei doi candidaţi la postul de reprezentant ,şansele au fost aproape exacte,dar aici diferenţa a fost de 2 voturi.Şi aici s-au ales doi reprezentanţi.Eu,şi un coleg.

Eu =12 voturi – Candidat 1 =10 voturi

       Precizez că avem un efectiv al clasei de 28 elevi,dar au fost anulate unele voturi pentru că nu au fost corect scrise pe acea foaie secretă.   Pot spune că sunt mulţumit de postul pe care l-am câştigat,şi că îmi place.Sunt mândru de mine că am putut să-l câştig. PS: Joi este şedinţa.O să vă povestesc cum a fost joi , după ce ajung acasă. Vreau să spun şi că nu contează ce funcţie ai,atâta timp cât tu te simţi bine făcând asta,şi nu îi jigneşti pe ceilalţi.

        Bye Bye…

Acțiuni

Information

2 responses

7 10 2008
Ovi

Ce dragut! Imi aduce aminte postul asta de anii de scoala.
Ma rog, alte vremuri, cu utc-isti si pionieri.
Atunci nu se prea alegeau elevii in aceste functii ci erau numiti de diriginte in functie de rezultatele la invatatura si de „deschiderea” respectivului de a „sifona” colegii.
In alta ordine de idei, felicitari, ai dobandit o pozitie din care poti socializa cu mai multe categorii de oameni si va fi mult mai usor sa-ti faci rost de material pentru blog.

25 10 2008
virgil

Pacat k am acea zi am lipsit de la scoala k a-si fi candidat si eu la postul de reprezentant al clasei…si lasi fi votat pe Turcanu ca sef al clasei.asta e

Lasă un răspuns

