Mircea Badea si Bloggerii

3 10 2008

          Dacă tot se scrie acum pe toate blogurile despre „războiul” dintre Badea şi Sebi alias VisUrat , m-am hotărât să scriu şi eu ceva despre asta.Ce?Nu ştiu încă.Cred că mai întâi mă duc să mănânc ceva,şi poate aşa îmi vine şi mie inspiraţia pentru articolul ăsta plin de nervi,intoleranţa la bloggeri,mesaje enervante,beep-uri pe numărul lui Sebi … În fine.Mai stau un pic gândindu-mă la ce e în mintea lui Badea când se ia de bloggeri,şi ce a fost în mintea lui Sebi când s-a luat aşa tare în gură cu Badea.Dar imi dau seama că numai ei pot ştii lucrurile astea.Cel puţin eu,nu sunt de acord nici cu Badea,dar nici cu Sebi.Poate un pic cu amândoi,dar deja începe să fie genul de conflict în care fiecare vrea să arate cât de tare e,cât de mult îl ţine,şi că mai ales,îl ţine.                                                                                                                 Nu înţeleg de ce s-a luat VisUrat de Badea prin SMS-urile acelea,dar poate doar se distra,şi din cât am înţeles,era un fan destul de mare al emisiunii.Deci poate nu îl „ura” pe Badea,ci doar se amuza pe seama lui,atunci când îl enerva cu câte un SMS ,iar Mircea făcea crize de luptător de K1 prin emisiune.Deci Sebi se amuza doar pe seama lui Badea când trimitea acele SMS-uri.Dar de ce i-a jignit Mircea pe toţi bloggerii?Defapt,noi,bloggerii, [ Spun noi,pentru că sincer,chiar dacă nu sunt în A -list,mă consider un blogger.Nu scriu despre ultimul film de pe IuTub despre nu ştiu ce proşti care se bat singuri prin casă .Deci chiar dacă voi nu mă consideraţi toţi un blogger,eu asta mă simt,pentru că îmi place ce fac,mă pasionează,şi în primul rând fac tot ce face un blogger „adevărat” doar că nu am la fel de mulţi vizitatori.]Deci,să revenim.Noi bloggerii,suntem numiţi de Badea papagali,ciumpalaci,născuţi morţi,şi încă multe alte jigniri de care nu cred că era nevoie.Putea să zică doar de anumitele persoane pe care are el o aşa numită „ciudă”.Dar nu!El s-a luat de toţi bloggerii,şi acum s-a trezit cu ei pe cap,dar defapt,cred că nici nu-i pasa.                                                                                           ––––––––––––––––––––––-    

        Bun…între timp am şi meditatun pic,nu mai sunt aşa obosit,am un pic de inspiraţie,am şi un surplus de energie pe care trebuie să o dau afara,aşa că revin iar la tema noastră.                                                                                        Nu înţeleg de ce s-a luat Mircea Badea de toţi bloggerii ,în loc să specifice că doar unii dintre bloggeri sunt nesimţiţi,imbecili,şi îl vorbesc de rău [ Neştiind cu siguranţă ceva anume despre el ],chiar dacă are dreptate.Eu sunt de partea lui Mircea Badea în fiecare dimineaţă când este emisiunea în reluare,şi o ascult cu plăcere,pentru că îmi place că zice lucrurilor pe faţă,şi nu se fereşte că poate îi taie nu ştiu cine salariul,sau ceva de genul.E unul dintre puţinii oameni care mai ştiu încă şi au ştiut,şi cred că vor ştii ce vorbesc,şi mai ales,vorbesc ce trebuie,când trebuie,despre ce trebuie,şi lista continuă.Eu îl susţin pe Badea,dar nu mi se pare corect să vorbească bloggerii de rău,doar pentru că 100 de bloggeri din 100 .000 l-au vorbit de rău,l-au jignit sau aşa ceva.Ar trebui să încerce să corecteze această greşeală,pentru că mulţi bloggeri şi-au pierdut încrederea în el,au impresia că este un om plin de sine,şi este un pic arogant.Sincer,şi eu am aceeaşi părere despre el,dar numai uneori,când nu prea are dreptate.Ca de exemplu,acum,în „lupta” lui cu bloggerii.În fine,poate vă gândiţi că eu,un puşti de 14 ani nu ştie nimic despre aşa ceva.Nu poate înţelege lucruri din acestea,care pot fi înţelese doar de „oameni mari”.Nu este aşa.Uneori,copiii pot înţelege ceva anume mai bine decât adulţii,pentru că noi,puştii de 13-17 ani percepem altcumva lucrurile,şi ne obosim să le mai şi gândim un pic.L-am puricat pe Badea,acum să trecem şi la Sebi.Dreptate au amândoi,dar la fel putem spune şi că gresesc amândoi în această luptă în care principalele tabere sunt Presa,şi Bloggareala. Defapt,la urma toată,sunt aproape acceaşi chestie.Amândouă fac parte din aşa zisa „Mass Media”,amândouă au ca principal scop informarea,distribuirea de reclame şi idei,promovarea unor lucruri,şi amândouă sunt promovate de una sau mai multe persoane,care îşi scriu ideile personale,ştirile,informaţiile,personalizate în gândirea fiecăruia şi puse pe o foaie de hârtie.Fie ea virtuală,sau reală.Cred că VisUrat a greşit şi el atunci când a tot făcut mişto de Mircea Badea,şi nu a încetat măcar cu aceste apropouri care bat mai mult spre o încredere mult prea mare în eul propriei sine.N-am vrut să cert pe cineva în acest articol,mi-am spus doar părerea,proprie,personală,cum vreţi voi să-i ziceţi,şi dacă v-a deranjat în vreun fel,spuneţi în comentarii,dar vreau să justificaţi acest lucru.Pentru a nu fii înţeles greşit,voi mai spune odată că nu am avut intenţia de a jigni pe cineva,nu am vrut să scriu un articol pentru că e la moda acum între bloguri să scrii despre Mircea Badea,să-l persecutezi,să-l iei la mişto sau să-l înjuri doar pentru că alţi bloggeri mai mari au făcut-o.Dimpotrivă!Eu cred că Badea are dreptate,şi nu ar trebui pedepsit doar pentru că s-a săturat de unele SMS-uri.

      Închei acum,mă pun pe citit mail-uri,bloguri,ştiri noi pentru ca mai apoi să mă duc să fac pe bucătarul pe dincolo,iar într-un final,să stau cu gândul că am scris şi eu despre Mircea Badea.

   Bye Bye…

Acțiuni

Information

2 responses

3 10 2008
whiteboy

stii nu comentez eu ii dau 100% dreptate lui Mircea Badea si are dreptate din tot ce zice doar ca exagereaza si el ca orice om,si cand zice ca o sa n-e manance gargaritele are cea mai mare dreptate:)gara ne asteapta;)
la articolul asta ma abtin,fiindca,eu urmaresc emisiunile lui de 2 ani si ceva ,nu am ratat nici una!!!

25 10 2008
virgil

nush care are dreptate,badea sau sebi la show-ul lui badea nu mam uitat niciodata.rareori il mai vad pe la cronica carcotasilor si ii aflu problemele.dar nu are dreputul k sa se ia de toti blogeri si sai faca in toate felurile.mm.deacum ma uit la marius stiuca show.

Lasă un răspuns

