Numerele norocoase 6/49-28.09.2008

28 09 2008

     …sunt acele numere care te fac să câştigi … ce?Aaa.Da.Te fac să câştigi îngâmfare,mândrie,mult prea mult respect de sine,şi te ajută să-ţi pierzi câţiva prieteni,relaţii,şi timpul liber care înainte să pui nişte numere la nimereală,sau gândite special pentru tragerea loto 6/49,era împărţit foarte bine,erai fericit,chiar dacă nu aveai câteva milioane de euro în cont,sau sub saltea,sau ascunşi într-o pereche de şosete.Unii oameni joacă la loto doar pentru a se distra,doar pentru a zice că au jucat şi ei la loto în săptămâna tragerii cea mare,dar alţi oameni,îşi petrec timpul liber gândindu-se la numerele câştigătoare,îşi cheltuiesc banii pe bilete,dacă nu câştigă se oftică de parcă le era sortit să câştige,şi mai presus de toate,în ziua tragerii,se transformă într-un bou milionar în euro,îngâmfat şi plin de mândrie,dar,el are bani!Şi asta e important în România..Nu cât ştii,sau ce ştii,ci câţi bani ai,şi de care.Euro sau dolari.

      Pot spune despre mine că joc şi eu la loto.Defapt,toată familia mea joacă la loto.Eu cu mama mea,jucăm la 5/40,iar tatăl meu la 6/49.Fiecare cum vrea.Mama mea joacă aceleaşi numere de vreun 1 şi ceva,şi a ajuns de vreo 6 ori la 4 numere,de câteva ori la 3,la 2,la 1,deci,a „prevăzut” câteva numere bune.Eu nu sunt deloc materialist.Eu nu sunt genul care umblă după bani,vrea să aibă cât mai mulţi,iar când îi pierde,îşi duce viaţa la dracu’-n praznic…Loto după părerea mea interioară,e o prostie destul de mare,pentru că e joc de noroc,nu ştii când câştigi,şi e ca masinuţele alea din baruri…ce să mai…e un drog al naibii de scump,şi care îţi nenoroceşte viaţa.Dar măcar e un drog din care POŢI câştiga ceva,pe când din droguri în adevăratul sens al cuvântului,nu câştigi numai boli,şi nu mai stau să înşir aici ce câştigi,da vă zic indiciul : Negativ . 

       Mda…deci am vorbit despre loto 6/49, şi acum o să vă zic numerele câştigătoare la loto 6/49 din 28.09.2008.

Numerele câştigătoare sunt : 14.x.x.x.x.x

      Ops…am uitat numerele…dar ştiţi cum facem?Celelalte 5 numere,le vor spune : Izabella, Vlad,Madalin,Denisa,şi … primul vizitator care lasă comentariu.

PS : Fiecare să zică doar câte un număr.

PS 2 : Vedeţi să fie cele câştigătoare…

Bye bye …

Later Edit :                    Izabella a spus că al doilea număr este 7.                                                         Vlad a spus că al treilea număr este 6.                                                               Madalin a spus că al patrulea număr este 17.                                                   Un vizitator : B3B3a spus că al cincilea număr este 11.                                     Denisa a spus că al şaselea număr este 9.

Acțiuni

Information

9 responses

28 09 2008
Izabella

Aha…Pai,eu zic ca unul dintre numere este…hmm… 7 😀 :*

28 09 2008
SatanKid

\m/666\m/ …aaaaa…numa unu hmmm….. 6

28 09 2008
whiteboy

stiu din surse sigure ca numarul este :))=))stai sa ma gandesc:P

cred ca e ….stai…

sigur este 17:)

succes:Doricum eu nu sunt pasionat de asa ceva:D

28 09 2008
bebe

07/11/93 😀 numere mele norocoase

28 09 2008
BoGy

Bun Bun…vad ca ati priceput ideea cu numerele.
Cred ca o sa joc numerele acestea la tragerea de astazi 😀 …
Cine stie?Poate castig:D 🙂

28 09 2008
Denisa

9

29 09 2008
whiteboy

so?ce ai rezolvat?:)
cat ai castigat?:))
sau…cate ai nimerit?:P

30 09 2008
Re: Numerele loto 6/49 28.09.2008 « Blogu’ lu’ BoGy

[…] 30 09 2008      Da da…la întrebarea lui Mădălin din comentariul la articolul Numerele norocoase 6/49-28.09.2008  o să vă şi răspund.Ca să înţelegeţi mai bine,o să fac o schemă pe un bilet […]

19 01 2010
ady

zicetimi si mie zece numere!

Lasă un răspuns

