Campanii-Şoferii din România

27 09 2008

    După ce aţi citit titlul,lucru pe care cred că l-aţi făcut,vă gândiţi la accidente,la şoferi care se înjură unii pe alţii pe carosabil,sau pe trotuar,sau oriunde în România.Defapt,se întâmplă şi prin alte parţi,dar dat fiind că eu sunt din România,o să scriu despre cei de aici.Deci,în câteva dăţi în care am asistat la unele accidente,am observat că de obicei cel care este vinovat,ţipă la cel nevinovat,care nici nu ştie ce-a păţit.Sunt unii oameni care nu vor să recunoască că ei erau de vină într-un accident,pentru că ei vor să se dea „buni în ale şofatului”.Deci în primul rând,dacă nu recunoşti că tu ai fost de vină,eşti automat un şofer prost.După părerea mea,încercând să pari mai bun decât celalalt,îţi pierzi şi din onoare,demnitate,şi pari un arogant care nu ştie decât să se dea bun…nu unul care ştie reguli de circulaţie.

     Credeţi acum că eu sunt un şofer bun,care dă prioritate tuturor,care este atent,care nu înjură dacă cineva  îi taie calea sau ceva de genul…Defapt,eu nu am nici carnet,nu am nici vârsta necesară,dar ştiu că am un pic de logică,bun simţ,şi mă gândesc că dacă îi tai calea,pot să provoc un accident,şi aşa aş întârzia mult mai mult decât aş întârzia dacă nu m-aş grăbi să o iau la goană pe carosabil,punând viaţa altora ,dar şi pe a mea în pericol.Accidentele se întâmplă dintr-un singur motiv.Adică,aşa cred eu.Din cauza neatenţiei,şi aroganţei aceea în care tu crezi că eşti un şofer foarte bun,şi nu ţi se poate întâmpla chiar ţie aşa ceva.Ideea de a vorbi despre aşa ceva,mi-a venit când m-am uitat la o reclamă pe un anumit canal de televiziune,în care se dădeau exemple,de bun simţ,dar şi de prost gust…Precizez că,[virgulă] campania,era facută de o anumită companie de distribuire de combustibil.Am mai văzut campanii asemănătoare,şi erau făcute de aceeaşi firmă.Deci,în România mai există şi oameni care gândesc.Chiar dacă eu urăsc „şeful”acelei companii,îl apreciez pentru acest lucru,chiar dacă face asta doar aşa…pentru reclamă.

    Vreau să spun că ar trebui făcute câteva campanii asemănătoare,cum putem noi,bloggerii…Deci,pentru bloggerii care citesc acest articol,să lase un comentariu dacă sunt de acord să facem un fel de campanie [ minusculă-imensă ] în care să facem lumea mai bună.

Deci…fac apel la bunăstarea lui Buddha ; a lui Sebi ; a lui Zoso ; a lui Dan ; a lui Denisa şi încă câţiva,dar nu cred că trebuiesc enumeraţi toţi,pentru că dacă vor vrea,vor da un comentariu.  

 

                  Închei cu o expresie care zic eu că este adevarată.

                               Încercarea moarte n-are.

Bye Bye…

Acțiuni

Information

One response

27 09 2008
whiteboy

stii,ideea ta nu e rea dar tu crezi ca niste blogarashi pot face ceva cu taranu roman?
eu sincer nu cred.vom trai si vom vedea.deci tema este foarte buna dar nu si in cazul nostru cand vom avea si noi autostrazi si ceva mai bun in romania eu pun pariu ca nu mai vor fi accidente;)dar pana atunci Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!(Mircea Badea)

Lasă un răspuns

