Id messenger nou

25 09 2008

      După multele încercări de a avea un singur id,am hotărât să folosesc pentru socializare un id mai scurt decât celalalt,cel care îl folosesc momentan până îmi bag unele id-uri cunoscute,şi de care am nevoie în id-ul nou.Stăteam şi mă uitam în lista vechiului id,şi am văzut multe persoane pe care nu le cunosc…nu mă interesează persoana lor,dar am hotărât să îi las în listă,să folosesc id-ul mai scurt,iar pe acesta să îl folosesc pentru „necunoscuţi” şi pentru mass-uri cu articole noi.Precizez că nu mulţi vor ştii id-ul meu nou,pentru că tocmai de aceea l-am făcut,pentru a nu avea o listă plină de necunoscuţi care dau mass-uri de genul plecării la nani nani,afară,sau mai ştiu eu ce…Id-ul este  bogyb52  , iar după ce veţi da add [ dacă o veţi face ] , voi primi cu căldurică intrarea voastră,că tot vine frigul,dar vorbim altădată despre asta…Deci cum spuneam,vă voi lăsa în listă,dar dacă în prima zi de onoare nu-mi va plăcea ceva,vă voi da ignore.Nu glumesc.Pentru porcării de genul unora mai mass-ari,am id-ul bogy_boyfree_4ever … iar pentru cei mai adulţi mintal,nemass-ari,am id-ul bogyb52. Mai precizez că fetele vor trebui să bage neapărat id-ul bogy_boyfree_4ever,pentru că nu voi lăsa în lista aceasta nouă fete.

Hai pa şi mult chating…

Bye bye…

Acțiuni

Information

8 responses

27 09 2008
ZEU5

Urasc yahoo si serviciile lor.
Un pont transforma bogyb52@gmail.com bogyb52 [at] gmail [dot] com (pe blog) daca nu vrei spam 😉 (de la roboti de spam)

27 09 2008
BoGy

asa este,dar nu prea imi pasa…si poate unii nu stiu de faza asta,si nu reusesc sa ma contacteze pentru ca nu inteleg…

28 09 2008
Izabella

Mda…eu sunt in lista noului id de messenger 😀 😛 :*>:D<

28 09 2008
BoGy

Poi normal ca esti.Doar esti cea mai importanta persoana din lista .Iuby a mea :X :*

14 06 2009
fetebaieti.com

misto 🙂

17 06 2009
CRISTI

FILME,JOC
URI,MUZICA GRATIS
http://www.ro-online.ro/register2.php

6 08 2009
paula

:-*

16 06 2010
Mda

E super kestia asta d id

Lasă un răspuns

