O zi obositoare

24 09 2008

     Am ajuns acasă obosit,după un meci de basket la şcoală,împreună cu unii colegi.Nu ştiu cine a bătut pe cine,pentru că nu mă interesează scorul…                 Pot spune doar că sunt „rupt în supapă” de oboseală…Dar nu mai contează acum…bine că s-a terminat…Acum plec,mă duc să o duc pe Iza la dentist…din păcate,trebuie să meargă …. sper că va fi ultima dată anul ăsta,sau viitor,sau mai mulţi de acum înainte.Nu-mi place să o văd in dureri din acelea,prin care şi eu am trecut,şi de aceea vorbesc despre asta.Mă duc să îmi iau cheile,şi am plecat.Dar întai dau „Publicare” şi vă las cu articolul acesta,până ajung acasă şi scriu altul.

So…Bye Bye…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

