Aluzii ingenioase

22 09 2008

     După ce am văzut unele comentarii,unele conversaţii de pe messenger,mi-am dat seama că unii cititori,[sau poate au intrat o singură dată,şi nu au ce face şi îşi zic prima părere] cred că eu copiez,sustrag,fur,împrumut informatii de pe alte bloguri,site-uri,forumu-uri,expresii,poze,cuvinte,care defapt îmi apartin în totalitate.Vreau să spun că şi dacă ziceţi voi că eu copiez din alte surse,puţin îmi pasă!Pentru că majoritatea crede că eu îmi scriu singur articolele,nu mă ajută cineva,sau ceva de genul.Părerile sunt împărţite,şi nu v-am interzis să aveţi o părere proastă despre mine.Dar eu ştiu că părerea se face atunci când chiar ştii ceva ,şi tragi o concluzie,nu vorbeşti în stânga şi în dreapta ceva ce nu este  adevărat,şi defapt,nici tu nu ştii dacă e true sau e false.Aşa că nu mai faceşi voi gură cu ce nu ştiţi,pentru că s-ar putea să fiţi văzuţi cu alţi ochi,şi sigur nu cu unii buni,ci cu unii din ăia „chiorâţi”.

    Încercând să-mi dau seama de ce credeţi voi asta,mi-am dat seama de un alt lucru.Că nu-mi pasă dacă voi mă credeţi,pentru că din 200 de persoane,4 au părerea aia despre care vorbeam mai sus.Iar ceilalţi 196 îmi apreciază munca,pentru că e chiar o muncă,să nu credeţi că eu vorbesc,tastatura scrie singură,diacriticele nu se scriu nici ele singure,şi nici nu e ceva care se termină în câteva secunde.

    Deci eu mă bucur că pe lângă cei 4 care cred că e ceva copiat,furat din alte surse,sunt alţii, 196 care mă apreciază pentru felul cum scriu,şi nu încearcă să se dea mari cu blogurile,site-urile,forumurile lor.

    Aş putea zice şi eu de alţii,care chiar au forumul copiat în întregime,dar vorbesc despre blogul meu.

 

     Deci înainte să vorbiţi,citiţi regulile,pe care le puteţi găsi aici

 

PS : Dacă nu aţi înţeles,vă spun mai pe şleau : Nu îmi pasă dacă voi credeţi că ce postez pe blog este copiat de prin alte parţi,iar dacă v-aţi simţit ofensaţi,înseamnă că faceţi parte din aceia 4,şi deci, puţin îmi pasă.

 

Bye Bye …

Acțiuni

Information

6 responses

22 09 2008
Izabella

eu te cred k iti scrii articolele singur :* eu fac parte din aia 196 😀 :*>:D<

22 09 2008
BoGy

Poi normal ca ma crezi,doar tu ma inspiri,si cateodata mai scriu in gand cand sunt cu tine.:*

22 09 2008
Izabella

Aha :* sper k sh cei „4” sa-si dea seama,pana la urma,k singur iti scrii articolele :*

23 09 2008
Vlad

da si yo te cred 😛

26 09 2008
Madalina

Si eu sunt tot de parere ca tu iti scri singur articolele,si o faci destul de bine.Cel putin eu intru foarte des sa vad ce mai e nou.

27 09 2008
whiteboy

mda…se mai trezeste cate unul sa vorbeasca cand trebuie sa taca,eu zic intai sa se uite la el dupa sa tot comenteze:Dparerea mea;)te sfatuiesc sa nu ii bagi tu in seama ca nu merita:P

Lasă un răspuns

