M-am întors

15 09 2008

Da da!M-am întors din micul concediu…Am intrat în casă,am lăsat bagajele,şi am ieşit pe uşă spre concertul Smiley,şi Hi-q.Poze…ce să mai fac…că in graba pe care o aveam,mi-am luat doar telefonul,mp3-ul,şi am plecat.Asta e.Dar distracţia a fost „casto”,cum se zice acum.Chiar aveam nevoie de un concert înainte de începerea asupririi din şcoală.A fost tare.Am vorbit cu Mihai,Florin şi Anya.Anya a facut poză cu mine şi cu prietena mea,dar şi Florin a facut poză cu noi.Mihai era de negăsit…În fine.Concertul a fost o reuşită a celor de la Trident.Au avut ideea de a aduce o trupă adorată şi de copii,dar şi de adulţi.De Smiley ce să vă zic?E misto tipul,are prezenţa scenică,dar sincer…e un pic cam îngâmfat.Asta nu e bine pentru cineva care tocmai îşi face turneul solo.Dar e treaba lui,a impresarului şi aşa mai departe.Deci,în concluzie,a fost cel mai bun concert din ultimele opt săptămâni.Abea aştept să mă duc la urmatorul,şi să spun acelaşi lucru.Că a fost excepţional.Atmosfera din parcarea Trident a fost incendiară atunci când s-au cântat melodii cu care majoritatea,printre care şi eu,au crescut.A fost o senzaţie superbă să aud melodiile pe care le fredonam când mă jucam cu lopeţica în nisip,sau unele,pe care le fredonam în timpul unui test,la şcoală.Dar,care mă făcea să mă concentrez mai bine,cu toate că îi deranjam pe ceilalţi…În fine,v-am povestit în mare parte cum a fost,dar,acum a venit Moş Ene la mine,şi m-a cuprins un somn…E ceva neobişnuit,pentru că nu mi-a mai fost somn la ora asta,de ceva timp.Şi când spun ceva timp,vreau să spun câteva luni.Mâine începe o zi nouă,începe şcoala,acelaşi program monoton pe care îl aveam până acum trei luni.În fine,unii dintre cititori poate au terminat şcoala deja,şi mâine se duc la servici,unde cred eu, e mai greu decât la şcoală.Sau poate nu.Depinde de fiecare.Închei acum,pentru că mâine mă trezesc la 7,fac un duş,mă pregătesc,mă întâlnesc cu colegii,şi fugim să luam nişte flori.Pentru că nu ţi-am spus,dar eu nu am avut timp nici să mă schimb,pentru că deja întarziasem cinci minute.Aşa că m-am dus cu nişte blugi,un tricou,un hanorac,adidaşi şi o şapcă.Hanoracul l-am luat ca să nu mă certe prietena că o sa-mi fie frig si bla bla bla…Stiţi cum e.No bun…ma culc şi eu.Spor la şcoală pentru cei care mâine încep şcoala,şi spor la lucru pentru cei care mâine se duc la muncă.Sau nu…

Noapte bună,somn uşor,vise plăcute,Blogu lu BoGy să vă încânte.

PS:Mâine o să revin cu nişte poze,şi încă câteva detalii.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

