Scrieri din „concediu”

13 09 2008

Sunt prin Întorsura Buzăului,în micul concediu înainte de începerea şcolii,pe care o aştept,şi nu o aştept.Am venit în vizită la prietenul meu Flavius , şi la fratele lui,Fabian.De Flavius,cred că aţi auzit la televizor,sub pseudo-numele de „Micul Mare Toboşar”.După părerea mea,puştiul este un geniu al tobelor.Dacă vreţi să-l vedeţi în acţiune,căutaţi pe YouTube -” Flavius Hosu”-.Acum mă duc acasă,şi închei postul prin a vă spune că sunt bine sănătos,şi că mâine ajung acasă pregătit de concert.Mâine seară,veţi citi articole noi.Până atunci,un salut prietenesc pentru toţi ! Defapt,nu îi salut pe cei care nu îmi accepta „concediul”…

Bye Bye…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

