Diacritice

11 09 2008

 

   Meditand la blog,[ adica stau si ma uit ca vaca la poarta noua la monitor ] impreuna cu o cafeluta,m-am gandit sa incep sa scriu cu diacritice.Mi-ar lua mai mult timp , dar nu cred ca asta conteaza pentru mine.Asa ca,de acum in colo,veti citi articolele cu diacritice,nu cu litere din alea simple,pe care le gasesti peste tot pe net.

Încep de pe acum,să scriu cu diacritice,şi sper să vă placă mai mult aşa.Vedeţi ce-mi faceţi?Îmi luaţi timpul preţios pe care îl mai am…Cu toate acestea,cred că vă place mai mult aşa,deci voi scrie cu diacritice.

Eu meditând…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

