Boxele mele s-au dus

11 09 2008

Da…Sa va povestesc cum a fost la o petrecere de revelion?Neam distrat atat de tare,incat am pierdut notiunea timpului,dar si notiunea bunului simt,pe langa faptul ca am lasat pe afara logica,intelepciunea si frica aia pe care o au toti cu sistemul audio : ” Daca se varsa ceva pe el?Daca se arde?Ce ma fac?Hmm..ii pun sa-mi cumpere altul” …||Bun..sa va relatez intamplarea nefericita pentru mine atunci. In timp ce ne distram de cateva ore bune,ne-am pus in gand sa jucam un joc inventat de noi.Trebuia sa duci paharul cu suc/alcool/sau ce aveam noi [ nici nu mai stiu ] , pe cap, fara sa-l versi.Din pacate,unul dintre noi l-a scapat.Pe boxe!Chiar pe membrana.S-a auzit doar atat : POC!FSSSSSSS si s-a dus dracu’ tot.Eu,am ramas socat.Ma gandeam cum o sa-i cer eu bani ca sa-mi iau altul fara ca acel cineva sa se supere.Bun…in timp ce ma gandeam,mi-am zis : ” Ce dracu’ mah?E anul nou,deci hai sa ne distram!”.||Partea a doua e mai infioratoare decat cea cu varsatul lichidului pe boxa,arzand-o.Partea a doua incepe asa : Noi,scotand membrana din boxa cu o furculita,apoi sa tragand de cabluri ca sa puten scoate de tot membrana,si cutia boxelor era folosita ca sa speriem lumea:))Ne bagam capul acolo, si faceam pe robotii.Si la cat de „beti” erau unii,se speriau de biata/saraca fosta boxa.Cu membrana nu stiu ce am mai facut,dar totusi,cred ca a fost dezstul de horror intamplarea nefericita [ pentru sistem, ca pentru noi a fost foarte misto ] .Bun,sa revenim asupra faptului.Cand a venit dimineata,ne-a gasit cam asa : fiecare era intins pe unde a apucat,unu cu membrana in mana,iar altul,cu capul aproape bagat de tot in cutie.Nici pana acum nu stiu cum s-a intamplat,dar nu-mi pare rau de sistemul audio,fiindca la urma toata,odata pe an ai voie sa faci si tu cate o nebunie.Sau nu …

In fine,oricum a trecut,alt sistem audio s-a instalat la mine in casa,dar totusi,e bine si sa am unul de rezerva,in caz ca merg la o petrecere.

Povestea asta a fost pentru un concurs , premiul fiind un sistem audio . Concursul este organizat de http://www.sono.ro. Concursul se desfasoara pe http://www.sono.ro/concurs.html . Ma puteti vota aici : http://www.sono.ro/participanti-concurs/blog-19 si va si rog s-o faceti.Multumesc.

Let’s party!!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

