No title

10 09 2008

     Ati observat ca de fiecare data cand intrii intr-un magazin, se uita vanzatoarea la tine , ca i-ai murdarit podeaua,ca nu-i place de fata ta,ca poate n-are chef de clienti in momentu ala,si te serveste asa cu scarba…Aseara m-am luat de una,si i-am zis direct: „Daca vrei sa mai vin in magazinu asta,renunta la scarba asta cu care ma servesti!” Am luat cumparaturile,si am plecat.Sunt curios cand ma duc azi in magazin,sa vad ce zice,va mai avea scarba aia monotona pe fata?Da defapt,putin imi pasa.Daca e si mai mare scarba,ma duc in alt magazin de acum in colo,sau la cealalta vanzatoare.Mi s-a mai intamplat odata sa platesc cu o bancnota de 50 RON [ 500 de mii , in lei vechi ] si sa mi se dea restu de la o suta.Poi cum -p…ana– mea sa nu vezi ca e de 50 de lei,si nu de 10?! Uite ca aia nu a observat,si mi-a dat restu de la 10 RON.Eu, enervat si scarbit de prostia unora,i-am zis : ” Hey,da eu ti-am dat 50 de lei,in loc de 1 leu si nu stiu cati bani,ar trebui sa-mi dai 41 de lei si nu stiu cati bani.Sau defapt tu mi i-ai dat,si nu stiu eu?”.Aia,se uita la mine cu o indiferenta magnifica,si imi zice: „Du-te mah de’aci!Mi-ai dat una de 10 lei,ce mai vrei?”.Atunci mi-a sarit mustaru si am pus-o sa deschida casa,si sa se uite care era ultima bancnota.Cand a vazut-o pe cea de 50 lei, a luat-o,s-a uitat la ea,si zice: ” Scuza-ma,nu am observat.Sunt atat de obosita…”.Poi bine.Esti obosita.Da de ce dracu’ nu te-ai ostenit sa verifici daca am sau nu dreptate?Daca ii dadeam una de un milion?Oare atunci ce se intampla?In fine…S-a intamplat,s-a dus,ea a uitat,dar eu nu .Ma uit de fiecare data cand imi da restu.Si oare de ce?Credeti ca gresesc?Nu stiu,dar eu o sa verific de acum incolo.Ati mai observat ca toti zic : ” Ce bah?Tu ai nevoie de substante ca sa fii fericit?” – ” Uite-l si pe ala!Se „face” fericit.”               Astia sunt genul de oameni care nu se pot duce la serviciu [ daca lucreaza] fara o cana-doua de cafea [Ness,ca sa ii tina treji ] ,beau un Redbull ca sa prinda energie ca doar e greu la munca,li se rup oasele,nu ca cei din fabrici,uzine,sau mine,etc. , mai fumeaza vreo 15 tigari pana ajung la minunatul serviciu,si inca 1 pachet pana ajung acasa.Ajunsi acasa,beau un pahar de vin,coniac,tarie,tuica,sau ce au ei in casa,ca sa stie ca sigur vor dormi la noapte.Da cine dracu’ are nevoie de substante?!?!Astia sunt oamenii care isi fut la propriu si figurat viata.Nu mai bine ti-ai trage doua,trei,perechi de palme,ca sa te trezeasti,mananca ceva hranitor,si vei avea energie,sau sa i-o sugi unui taur,ca e aceeasi chestie [ cine nu stie, energizantele,au o cantitate de sperma de taur ] , apoi ia un pix,seminte,sau ce veri tu,si roade toata ziua, pana te vei satura,si pentru ca te saturi de orice lucru care dureaza destul de mult,dar si pentru ca ti-e prea lene,nu mai ai energie,asa ca te duci sa io sugi unui taur.Ajungi acasa,plin de energie,dar tre sa te culci.Ce faci?Iti zic eu : Iei ceva tare,si iti dai in cap.Dar ai grija cum calculezi distanta dintre tine si pat,si traiectoria ta cand cazi,ca sa cazi exact in pat,sa dormi,si sa-ti reiei maine viata ta de cacat plina de palme,seminte,tauri,si „ceva tare” …Nu te gandi la altceva,eu a refeream la obiectul cu care ti-ai dat in cap.    In fine…ideea asta,mi-a venit atunci cand am reascultat [ de dor ] unele secvente din stand-up comedy cu Teo din Cafe Deko pe scena.El a avut ideea asta prima data,si iti zic si care idee.Asta:  ” Ce bah?Tu ai nevoie de substante ca sa fii fericit?” – Sunt cuvintele lui.Daca vreti sa vedeti de ce in stare cand incepe sa faca glume, intrati pe UTube–YouTube si dati cautare la ” Teo@Cafe Deko ” .Eu zic ca merita sa te uiti la el,ca inveti ceva nou,iti dai seama de unele adevaruri,pe care nu le stiai deloc,sau poate nu vroiai sa recunosti ca sunt adevarate.Un sfat pentru cei care si-au gasit viata in randurile de mai sus : Nu va mai futeti viata!Incercati metodele mele,si poate o sa traiti mai mult de 60-70 ani . [ Am zis 70,asa…la vrajeala…ca n-o sa traiti voi atat la cum va faceti voi fericiti… ]  -O campanie care te ajuta sa-ti dai seama ca iti futi viata.-O campanie realizata de BoGy.-O campanie nerealizata de tot cei care si-au gasit viata in cuvintele de mai sus. Uite asa o sa ajungeti daca nu va schimbati viata…

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

