Am venit pe WordPress

9 09 2008

Da!In sfarsit am apasat butonul „new post” in noul blog.Vreau sa va scriu despre mutarea blogului pe WordPress de pe Blogger.In primu rand,eu tind sa cred ca a fost o alegere inteleapta.In al doilea rand,sper ca va fi la fel ca inainte,doar ca domeniul va fi wordpress.com, si nu blogspot.com.In al treilea rand,sper ca va fi mai vizitat,avand in vedere ca am schimbat tema,stilul de scris,si multe altele.Mai sper ca veti baga blogul meu la BlogRoll pe blogul vostru,iar daca nu aveti blog,il veti baga la „Favorites”.

In fine,nu va obliga nimeni,cititorul decide daca un blog este sau nu bun.Nu numarul de vizitatori sau anumite gagdet-uri.Sper ca va fi mai placut citit decat ca inainte.Astept comentarii despre blog,tot ce tine de el.– Tema,stil de scris,viteza de incarcare a blogului,si ce va vine voua in cap la momentul respectiv–.

Un click aici pentru a vedea postul de pe Blogger,in care descriu mai bine motivele si chiar mutarea blogului pe WordPress.

–„M-am mutat pe WordPress”–

http://bogy4u.blogspot.com/2008/09/m-am-mutat-pe-wordpress.html

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

