O carte interesanta…Dan Chisu – Singur sub dus…

4 09 2008

mda….
Aseara,pe la ora 23.30,in timp ce faceam pe bucatarul [ gateam ….oare ce? hmm…”mancarea” mea preferata,cartofi prajiti ] deci sa revenim.Inchidem paranteza!!! – dreapta – so,faceam pe bucatarul,in timp ce m-a trasnit in mintea mea inceata,care mergea in slow motion un pic,cred ca din cauza asteptarea indelungata de a se praji cartofii,sa ma apuc sa ii citesc cartea lui Dan Chisu-Singur sub dus…
Deci si prin urmare,m-am dus in camera,am luat cartea din biblioteca[ aveam cartea in biblioteca si statea degeaba,asa ca m-am gandit sa o citesc,sa vad si eu ce mare filozofie a scris Dan asta… ]
Prima pagina mi s-a parut aberatoare rau.Mai ales cele 2 ore transformate apoi in realitate in 20 secunde petrecute pe canapea,dar mi-am dat seama ca asta era viata lui pe vremea aia.Plina de monotonie si dispret fata de viata sablon,pe care o au sau cel putin cred ca o au toti : Insurat la 18-20 ani,copil la 21 , si legat de casa,copil,nevasta….
Bun.Sa revenim.Am citit cartea in timp ce faceam pe bucatarul,si am ars un pic cartofii…nu cu intentie,deci mi-a venit sa arunc cartea pe foc,si sa il sun pe Dan Chisu sa il chem sa imi faca alti cartofi prajiti…
Am mancat,iar in timp ce mancam,citeam.Apoi m-am pus frumos in pat,si am citit pana pe la 2-3,inspre dimineata….pana cand am simtit ca ma prinde oboseala,si atunci am lasat cartea pe birou si m-am culcat…dar,pe masura ce inaintam prin pagini,aberarea se diminua,incepand sa dezvaluie tot mai multe „treburi” romanesti,pur logice,si total adevarate.

In fine…mai am vreo 250 pagini,asa ca am de lucru la noapte…

V-o recomand,daca vreti sa cititi o carte aberanta,plina de pula mea,futut, sani,sex,coaie, si a.s.m.d…

Eu credeam si mai cred un pic ca e o prostie,dar,nu stiu de ce,nu pot s-o las din mana,vreau sa vad cat de mult abereaza omul asta,povestiind ceva ce chiar s-a intamplat in viata lui la fel de aberanta…

Inchei postul cu un sfat : Cititi/Nu cititi „Singur sub dus” de Dan Chisu.

Acțiuni

Information

One response

12 04 2012
ecouri

Ai caracterizat-o perfect in ultimele 2 paragrafe. E o ameteala, o abureala, o aberatie scriitoriceasca. 🙂

Lasă un răspuns

