Fara titlu…

4 08 2008

mda…..EA pleaca … 6 zile….ce sa fac eu in aceste minunate zile ? [ Minunate pentru altcineva,ca pentru mine sigur nu ] .

Hmm…cred ca o sa ma apuc sa imi fac curat in camera.Lucru pe care probabil nu l-as fi facut,dar…plictiseala te impinge sa faci lucruri pe care nu crezi ca le-ai face…

Mi-a venit in cap o chestie,mortala.
Sa scriu un roman.

Da da….ai citit bine…eu,BoGy , vreau sa scriu o carte.
Cred ca in astea 6 zile, voi putea scrie cateva randuri in cateva pagini, si la sfarsit, primul comentariu pe blog,va fi premiat cu acea carte.
O voi publica si pe asa zisul World Wide Web,dar,pana atunci , mai multe detalii gasiti pe blog.
Eu sper ca va iesi ceva bun,si daca chiar va iesi, eu , personal, o voi scoate si pe piata.Cum s-ar zice, mi-as deschide propria afacere.
De vandut chibrite.
Just joking…
Daca va iesi ceva bun,si va fi citita,cred ca o voi da unor critici , si daca ei cred ca ar merita promovata, asa voi face.

Pana atunci, trebuie sa ma las purtat de cuvinte,si sa scriu ce imi trece prin cap .
Mai vorbim…
Bye bye

Acțiuni

Information

4 responses

9 08 2008
Alexandru.Giurca

Mai lucreaza si tu la tema

12 08 2008
BoGy

de ce sa mai lucrez la tema?crezi ca e atat de important aspectul blogului?eu cred ca ceea ce scrii pe el e mai important decat aspectu….

Intai afla definitia blogului,apoi fa comentarii 😉

app..ms k te-ai ostenit sa imi dai un comentariu,si ca ai citit pe blog…

9 09 2008
Nathris

da ai dreptate si blogu e ff tare

9 09 2008
bogy4u

stiu:)de ce crezi ca se numeste Blogu’ lu’ BoGy? Pentru ca e cel mai tare:D

Lasă un răspuns

