Noaptea….[ lunga ] …

22 06 2008

mda…noaptea’i lunga…sh …cu luna plina….
eu…imi lungesc ochii in monitorul asta de 10 bani,adik…1000 lei vechi :))=))…..
am jucat counter-strike 3 ore in derapaj….acum…se face 4 dimineata….eu…de obicei…pe la ora asta ma culc….dar…acum fac o exceptie pentru voi si scriu pe blog….

viata’i frumoasa,merita traita….dar…vreau sa va impartasesc niste „sfaturi” de la mentorul meu….calculatorul ;))…nu sta prea mult lipit de monitor-o sa iti strici ochii….neah :-j….hai lasa-ma cu vrajelile astea….de speriat copii:))=))….
aici vorbim lucruri serioase…nu putem sa glumim chiar asa:))

hmm….acum…imi aduc aminte ca,acum 2 zile…am visat ceva…[ ceva frumos ]…. nu va pot spune ce….dar va spun ca a fost o revelatie , pe care o s-o urmez;)….

hai ca deja imi curg labele pe tastatura….ma bag iar la un cs, si vedem dupaia ce facem;)…

ora 5 imi bate in monitor:))X(X(X…..sper sa treaca repede si noaptea asta…maine…o noua zi….mai frumoasa poate…..

inchei acum cu un salut pasnic…si racoros….: BYE!NOAPTE BUNA…[ bucuresti ] ;))

ma duc acum sa imi servesc cana de mai vb ;)…see ya’!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

