Romania–Olanda [ 0:2 ]

18 06 2008


2-0

mda….aici se termina visurile tuturor suporterilor pe anul acesta….poate la anul …dar….nu cred….

Echipa Romaniei putea bate echipa olandezilor ….dar…parca nu a vrut!
Sincer…nu sunt microbist,nu ma uit la meciuri de fotbal,dar pentru ca juca Romania,m-am uitat…
Acum imi pare rau ca am facut asta,pentru ca m-am ingrozit cand am vazut cum joaca romanii nostrii….urat de tot….
Am avut niste ocazii grozave de gol…dar jucatoriiobositi” nu s-au sinchisit sa le si foloseasca…asta e…nu au vrut,nu s-a intamplat…….dar…puteau sa indeplineasca visul unora dintre suporteri,care asteptau cu sufletul la gura inca 2 sau 3 goluri din partea Romaniei….dar….in minutul 54′ Olanda ne-a dat un gol…vorbesc la plural pentru ca in momentele alea tineam cu Romania,pentru ca …sunt ROMAN!…ar fi fost o prostie sa tin cu Olanda…cand am crezut ca mai e un pic si se termina meciul,hopainca un gol…in minutul 87’….atunci am schimbat canalul…m-am delectat cu filme pe care le-am mai vazut odata…dar…nu puteam sa ma uit la meci in continuare….

In fine…meciul s-a terminat…olandezii ne-au luat ocazia de a merge mai departe…sa aratam ce stim….dar..cine stie? poate la anul …ii batem pe olandezi,pe francezi,pe italieni….si…facem din Romania o campioana!!!
Dar asta depinde de jucatori….pentru ca nu ne ducem noi sa jucam fotbal cu echipa olandei….

Hai Romania!!! [ doar la anul ] …..

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

