Despre mine–>BoGy

9 06 2008

mda….eu….sunt…EU….o persoana indrazneata,care face ce vrea si cand vrea,in cele mai multe momente ale vietii…–>…pe care o respecta mult…
despre mine pot sa mai zic ca imi place foarte mult muzica…si deci….am o pasiune pentru un anume radio…..care …are o gama variata de muzica, [ buna ] iar animatorii sunt un pic ” loco ” de acolo vine si numele : „Radio Loco” pe care il gasiti doar pe 103FM…sau…pe ….http://www.radioloco.ro/
de obicei ascult orice fel de muzica…in afara de manele….nu sunt de acord cu acest stil muzical,defapt…poate fi numit chiar si o incultura muzicala…dar…asa cum maneaua poate fi numita asa,si rock-ul poate fi numit la fel….dar eu merg pe principiul tarii democratice….asculti ce vrei, ce iti place…atata timp cat pe mine nu ma deranjeaza….
daca vreti sa aflati mai multe….. –> id messenger : bogy_boyfree_4ever
succes in viata …. dar mai ales in cea cotidiana…
Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

